Κυριακή 22 Ιουνίου 2008

3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας, Το σχολείο μου

Το σχολείο μου, το 3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας είναι το δεύτερο σπίτι μου, γιατί εκεί μέσα έχω περάσει τα καλύτερα χρόνια της μαθητικής μου ζωής. Εκδρομές, αθλητικές δραστηριότητες, καταλήψεις, πορείες, παρέες με τους συμμαθητές και τις συμμαθήτριες και καθηγητές που μας αγαπούν πάρα πολύ, αυτά είναι που μου έρχονται όταν σκέφτομαι το σχολείο μου… Βρίσκεται στην είσοδο της πόλης που λέγεται "Φόρος" σε κτίριο που έχει κατασκευασθεί στις αρχές της δεκαετίας του 80. Το σχολικό έτος 2008-2009 είχε 218 μαθητές και υπηρετούσαν 30 καθηγητές.
Πρώτα θα ήθελα να αναφερθώ στους καθηγητές μας που αυτά τα τρία χρόνια που είμαι μαθητής στο 3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας έδειξαν ενδιαφέρον και αγάπη για μας. Αγαπούν την δουλειά τους και έτσι το μάθημα γίνεται ευχάριστο και ενδιαφέρων. Μας βοήθησαν να μάθουμε σημαντικά πράγματα ώστε να μπορούμε να προχωρήσουμε στην ζωή μας. Πολλές φορές υπήρχαν προβλήματα στις σχέσεις μας κυρίως με την φασαρία που κάναμε , δεν τους αφήναμε να κάνουν την δουλειά τους και τους σπάγαμε τα νεύρα…
Η φετινή διευθύντρια, που είναι πολύ καλή, αν και μερικές φορές δεν μας έκανε τα χατίρια (π.χ να πάμε 3ημερη στην Αθηνά) , μπορώ όμως να πω ότι περάσαμε φέτος μια πολύ καλή χρονιά μαζί της. Θα ήθελα πάντως να υπογραμμίσω ότι η χρονιά που ήμουν στην Β’ τάξη ήταν καλύτερη, γιατί ο περσινός διευθυντής είχε πιο φιλική συμπεριφορά απέναντί μας.

Όταν μιλάω για το σχολείο μου δεν μπορώ με τίποτα να ξεχάσω τις αθλητικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχα. Συμμετείχα και τα τρία χρόνια στους αγώνες κολύμβησης των μαθητών των Γυμνασίων και κατέκτησα τρεις φορές την πρώτη θέση στα 50 ελεύθερο. Το σχολείο μας κατέκτησε δυο συνεχόμενα πρωταθλήματα στο μπάσκετ των Γυμνασίων του Ν. Πρέβεζας. Ήμουν ο αρχηγός της ομάδας και συμμετείχα ενεργά σαυτή την επιτυχία . Όταν σήκωσα το κύπελλο τη φετινή χρονιά ήταν κάτι το φανταστικό και ένιωθα μεγάλη συγκίνηση. Ήταν φανταστικά διότι στον τελικό που έγινε στο Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Πρέβεζας, το γήπεδο ήταν γεμάτο από όλους τους μαθητές του σχολείου μου και τους καθηγητές. Η ατμόσφαιρα ήταν καταπληκτική με τα παιδιά του σχολείου μου να φωνάζουν ρυθμικά τρίτο…τρίτο.. Ήταν μια υπέροχη μέρα και δεν θα την ξεχάσω ποτέ…
Επίσης όταν μιλάμε για σχολείο εννοούμε και τους χώρους τους οποίους περιλαμβάνει. Το 3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας συστεγάζεται και με το 2ο Γυμνάσιο Πρέβεζας+ΤΑΔ. Το κτήριο είναι αρκετά μεγάλο και πριν δυο χρονιά στο κτήριο συστεγάζονταν και το 4ο Γυμνάσιο Πρέβεζας. Έτσι η ζωή μας στην Α΄ τάξη γίνονταν αρκετά δύσκολη. Από πέρυσι το 4ο Γυμνάσιο Πρέβεζας απέκτησε το δικό του κτήριο και έτσι ελευθερώθηκε αρκετός χώρος του κτηρίου και μειώθηκε ο αριθμός των μαθητών και στο χώρο που βρίσκονταν το 4ο γυμνάσιο έχει πάει το ΤΑΔ. Αν και μας είχαν υποσχεθεί ότι από τότε που θα έφευγε το 4ο, οι σχολικές αίθουσες θα μεγάλωναν, αυτό δεν πραγματοποιήθηκε. Σήμερα, το μάθημα πραγματοποιείτε σε μικρές αίθουσες. Ευτυχώς πάντως το σχολείο έχει και ξεχωριστές αίθουσες πληροφορικής, φυσικής, τεχνολογίας και βιβλιοθήκη και αυτές μέσα περιλαμβάνουν ότι χρειάζεται στον μαθητή ώστε να μπορεί να κάνει πιο ευχάριστο και πιο δημιουργικό το μάθημα του. Το Γυμναστήριο του σχολείου μου είναι πολύ μεγάλο και μπορούν τα παιδιά με ασφάλεια και ευχαρίστηση να αθληθούν.

Το μόνο παράπονό μου αυτά τα τρία χρόνια ήταν που δεν μπορέσαμε να φτιάξουμε ένα μουσικό συγκρότημα. Υπάρχουν συμμαθητές και συμμαθήτριες με πολύ καλές γνώσεις μουσικών οργάνων, εγώ παίζω κιθάρα και τραγουδώ, εν τούτοις δεν υπήρχε συντονισμός και ενδιαφέρον κυρίως από τους καθηγητές μας της μουσικής.
Δεν ήταν όμως όλα τέλεια στο σχολείο μας . Για να λυθούν τα προβλήματα λειτουργίας του, κάναμε αγώνες, πορείες και καταλήψεις για τα δικαιώματα μας σαν μαθητές. Κατά την διάρκεια του φετινού έτους του προεδρείο του σχολείο μας, στο οποίο ήμουν και εγώ, επισκεφτήκαμε τον Νομάρχη όπου του ζητήσαμε να μας φτιάξει ένα καινούριο σχολείο που να έχει όλες τις προϋποθέσεις ενός σύγχρονου σχολείου και μας δεσμεύτηκε ότι θα κάνει ότι μπορεί. Ακόμα επισκεφτήκαμε τον Δήμαρχο της πόλης μας και μιλήσαμε για το κυκλοφοριακό έξω από το σχολείο μας. Τέλος κατά την επίσκεψη του Υπουργού Παιδείας κ. Στυλιανίδη στην Πρέβεζα οι πρόεδροι των σχολικών συμβουλίων της πόλης μας τον επισκέφτηκαν και του παρέθεσαν τα αιτήματά τους και δεσμεύτηκε ότι θα κάνει ότι μπορεί…

Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ και στο φιλανθρωπικό έργο του σχολείου μας. Φέτος το 15μελες συμβούλιο του σχολείου μας, αφού είχε μαζέψει αρκετά χρήματα από την λαχειοφόρο που κάναμε, έδωσε το ποσό των 200 ΕΥΡΩ στο Χαμόγελο του Παιδιού και έτσι δώσαμε χαρά σε παιδιά που έχουν ανάγκη από φροντίδα…

Ώρες Λειτουργίας Του Σχολείου

1η ώρα 8.15-9.00
2η ώρα 9.05-9.50
3η ώρα 10.00-10.45
4η ώρα 10.55-11.40
5η ώρα 11.50-12.35
6η ώρα 12.40-13.15
7η ώρα 13.20-13.55

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Πρέβεζα